دستورالعمل امتحانات ترم ۴۰۰۱

 | تاریخ ارسال: 1400/10/8 | 
دستورالعمل برگزاری امتحانات غیر حضوری  نیمسال اول۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشکده مهندسی برق
قابل توجه دانشجویان گرامی
به استحضار می رساند که جهت برگزاری مناسب امتحانات غیر حضوری دانشکده، رعایت اصول و قوانین آموزشی ذیل جهت پیشگیری از هر گونه مشکل احتمالی اکیداً توصیه می گردد.
  1. امتحانات طبق برنامه زمان بندی اعلام شده دانشکده مهندسی برق و به شکل غیر حضوری برگزار خواهند شد. توجه کامل دانشجو به این زمانبندی ضروری است. عدم حضور در جلسه به منزله غیبت در امتحان تلقی می گردد.
  2. تمامی دانشجویان دانشکده، اعم از کارشناسی، کارشناسی ارشد (نوبت اول و دوم)، پردیس و ارشد مجازی، در سیستم LMS  با آدرس http://lms.iust.ac.ir/ امتحان خواهند داد. دانشجویان موظف هستند ۱۵ دقیقه قبل از شروع امتحان در فضای درس مربوطه حضور داشته باشند.
  3. به منظور حضور و غیاب دانشجویان و امکان احراز هویت ایشان، سیستم کامپیوتری مورد استفاده دانشجویان می بایست دارای میکروفن و یا وب کم باشد. کارت دانشجویی خود را نیز در هنگام امتحان همراه داشته باشید.
  4. هنگامی که سوالات امتحانی توسط استاد و یا سیستم به شکل خودکار بارگذاری می گردند حتما از آنها عکس بگیرید تا در صورت بروز هر گونه مشکلی تصویر سوالات را برای پاسخگویی داشته باشید.
  5. نام و نام خانوادگی، شماره دانشجویی، شماره صفحات پاسخنامه و سایر اطلاعات مورد نیاز را روی تمام برگه های پاسخنامه بنویسید. حتما برای پاسخگویی از خودکار (ترجیحا مشکی) استفاده کنید تا هنگام اسکن و یا عکس گرفتن وضوح اطلاعات نگارش شده عالی باشد.
  6. نوع امتحان و نحوه بارگذاری پاسخنامه را استاد مربوطه تعیین می کند. در این ارتباط حضور به موقع در جلسه امتحان و شنیدن توضیحات اولیه استاد قبل از شروع امتحان بسیار اهمیت خواهد داشت.
  7. برگه های امتحانی و مستندات خود را تا تائید نمره نهایی توسط استاد درس نگهداری کنید تا در صورت نیاز به بررسی حضوری برگه ها، مورد استفاده قرار گیرند.
  8. امکان دارد استاد شما برای ارزیابی بهتر و رفع ابهامات احتمالی نسبت به پاسخنامه دریافتی، درخواست برگزاری یک ارتباط غیر حضوری بصورت صوتی و تصویری به منظور دریافت توضیحات تکمیلی را داشته باشد. به طور جدی توصیه می گردد در امتحانات بر روی تلاش خود متمرکز باشید.
  9. در صورت قطع برق و یا مشکلات اینترنتی و سیستمی، آرامش خود را حفظ کرده و پس از رفع مشکل مجددا به فضای برگزاری امتحان بازگشته و به ادامه امتحان بپردازید. توضیحات لازم را در خصوص مشکل پیش آمده کتبا در برگه امتحانی برای بررسی استاد نوشته و طبق روندی که استاد مشخص خواهد کرد عمل نمائید.
  10. دانشجو موظف است برگه های امتحانی مناسب و آماده با تعداد کافی برای پاسخگویی امتحانات خود تهیه کند. قبل از شروع جلسه امتحان، متن تعهد نامه زیر را در بالای اولین برگه پاسخنامه با خودکار نوشته و امضاء نمایید:
اینجانب ....................به شماره دانشجویی........................ بدینوسیله متعهد میگردم که شخصا در امتحان…….……استاد ………….شرکت نموده و قوانین آموزشی حاکم بر این امتحان که توسط دانشگاه، دانشکده و استاد درس مشخص شده راکاملا رعایت نمایم و در صورت اثبات خلاف آن مسئولیت کلیه عواقب بر عهده اینجانب می باشد.
                        امضاء                                              تاریخ
 

دفعات مشاهده: 1537 بار   |   دفعات چاپ: 216 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر