بدون آزمون

 | تاریخ ارسال: 1400/3/18 | 
اسامی داوطلبین  استعداد درخشان جهت مصاحبه دکنرای سال ۱۴۰۰
نکات بسیار  مهم
داوطلبین گرامی بدلیل بارگذاری مدارک و مستندات شما در زمان فراخوان دکتری بدون آزمون، امکان اضافه کردن مستندات جدید در سایت گلستان نمی یاشد . لذا مدارک زیر را  تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ به پست الکترونیکی eepgiust.ac.ir ایمیل نمایند.
(به منظور جلوگیری از عدم دریافت فایل های داوطلبین با نام مشابه، اکیدا درخواست می شود یک پوشه واحد با نام دانشجو مطابق مثال روبرو به صورت فشرده ایمیل شود. (نام پوشه:  rar .نام دانشجو- رشته گرایش).
مدارک مورد نیاز
·  فرم اطلاعات مشخصات داوطلبین یا فرم  شماره ۳۰۰ (الزامی)
·  فرم سوابق آموزشی و پژوهشی (الزامی)
·  ریز نمرات کارشناسی و کارشناسی ارشد(الزامی)
·  تصویر کارت ملی و شناسنامه (الزامی)
·  مستندات  جدید مربوط به فعالیت های پژوهشی (مقالات، کتب، اختراعات و (
·  تصویر مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد (یا گواهی معدل برای دانشجویان ترم آخر کارشناسی ارشد) که معدل و تاریخ فارغ التحصیلی در آن ذکر شده باشد  به همراه ریز نمرات(درصورتی که مدرک، کارشناسی ناپیوسته باشد ارائه تصویر مدرک کاردانی نیز الزامی میباشد)
·  تصویر صورتجلسه دفاع کارشناسی ارشد (در صورت دفاع)
  تصویر مدرک زبان معتبر.
. ارائه ۳ توصیه ­نامه از اساتید دوره تحصیلی کارشناسی و کارشناسی­ ارشد که حداقل ۲ مورد آن مربوط به دوره کارشناسی­ارشد وشامل توصیه­نامه استاد راهنمای پروژه باشد توصیه نامه ها بصورت محرمانه از طرف استاد و از طریق ایمیل یا نمابر درج شده در انتهای فرم،  تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۳برای دانشکده ارسال گردد.
  با توجه به شیوع ویروس کرونا و بر اساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا، مصاحبه تخصصی به صورت مجازی برگزار خواهد شد. لذا لازم است داوطلبان امکانات سخت‌افزاری (میکروفون و دوربین) و نرم‌افزاری( مانند نصب برنامه Adobe connect ( لازم را در اختیار داشته باشند. توضیحات تکمیلی در خصوص شیوه برگزاری جلسه و نصب نرم‌ افزارهای ضروری متعاقبا اعلام خواهد شد. لذا خواهشمند است به اطلاعیه های بعدی منتشر شده در سایت دانشگاه pga.iust.ac.ir و دانشکده مهندسی برق  توجه فرمایید  
بدیهی است اطلاعیه های بعدی بصورت مشترک با داوطلبین سازمان سنجش در سایت اعلام می گردد.

دفعات مشاهده: 577 بار   |   دفعات چاپ: 110 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر