[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
معرفی واحد سازمانی::
امور فرهنگی اساتید::
امور فرهنگی کارکنان::
آموزش فرهنگی و اجتماعی::
دبیرخانه ستاد فرهنگی رفاهی::
دبیرخانه فارغ التحصیلان::
آرشیو اخبار و رویدادها::
معرفی کتاب های مفید::
معرفی پایگاه های مفید::
آلبوم تصاویر::
ارتباط با ما::
آیین نامه و فرم ها::
::
فرهنگی و اجتماعی

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
جستجو در سایت

جستجوی پیشرفته
..
نظرسنجی
نظر خود را در مورد سایت مرقوم فرمایید:
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
تماس با ما

آدرس: تهران، میدان رسالت، خیابان هنگام، خیابان دانشگاه، دانشگاه علم و صنعت ایران، ساختمان 15 خرداد، طبقه سوم

 تلفنخانه: 8 - 77240540-021

تلفن مستقیم: 77240460-021

فاکس: 77491238-021
داخلی 7436

Email: csc @ iust.ac.ir

سامانه پیامکی: 30009900990001

..
:: سفر تهرانگردی / ویژه فرزندان اساتید و کارکنان / 22 آذرماه و 6 دیماه 1397 ::
 | تاریخ ارسال: 1397/10/8 | 
سفر شاد علمی تفریحی فرزندان اساتید و کارکنان - پنجشنبه 22 آذر 1397 و 6 دیماه 1397
" هزینه سفر به ازای هرفرزند 45000 تومان/ هر یک از والدین همراه 30000 تومان"
(رفت و آمد، بیمه، پذیرایی و ناهار، ورودی ها)

 
- علاقه مندان به وسیله تماس با مدیریت ارتباطات فرهنگی و اجتماعی  از ظرفیت موجود پیش از واریز مبلغ سفر اطلاع یافتند و باتکمیل فرم ثبت نام به صورت دقیق و واریز وجه به حساب درآمد اختصاصی دانشگاه و ارسال مدارک، فرآیند ثبت نام را کامل کردند.
- ظرفیت ثبت نام محدود بود و اولویت با افرادی است که مراحل ثبت نام قطعی شامل تماس اولیه، تکمیل فرم و واریز مبلغ کل سفر را زودتر انجام دهند. با توجه به استقبال بسیار زیاد در 22 آذرماه و تکمیل لیست رزرو و ذخیره، با تصمیم مدیران این سفر به وسیله اطلاع رسانی به افراد لیست ذخیره بار دیگر در 6 دیماه 1397 تکرار شد.
- شرایط افراد ثبت نامی: فرزندان به همراه ترجیحاً یکی از والدین (متقاضیان می توانند فرزند خود را با مسئولیت و به همراهی یکی دیگر از همکاران و فرزندشان به سفر اعزام فرمایند.)
  • این برنامه ویژه فرزندان 5 تا 10 ساله طراحی شده بود، لذا فرزندان خردسال و فرزندان بالای 10 سال و سایرین بهره کافی را نخواهند برد، در نتیجه توصیه گردید با توجه به شرایط فوق، ثبت نام صورت پذیرد.
  • ریز برنامه: نخست، فرزندان 5 تا 10 سال همراه با یکی از کارشناسان سفر و راهنمایان مجموعه وارد هیومن پارک شده و از قسمت های مختلف آن دیدن نمودند و والدینشان در گروهی دیگر نسبت به بازدید اقدام کردند. فرزندان حاضر در سفر پس از هیومن پارک همراه با مربی وارد دکترلند شده و سایر همراهان بزرگسال به انتظار نشستند و یا از فضای پارک دارآباد بهره می برند. بعد از هیومن پارک و دکترلند، همسفران راهی مجموعه لی لی پوت شده و به بازدید از مجموعه و بازی، صرف ناهار و نماز پرداختند و نهایتاً پس از تکمیل فرم نظرسنجی به دانشگاه بر گشتند.
 مجموعه هیومن پارک و دکترلند:
  • هیومن پارک و دکتر لند دو مجموعه تفریحی و علمی است که برای اولین بار در ایران در منطقه دارآباد تهران راه اندازی شده است. هیومن پارک بزرگترین تم پارک بدن انسان در خاورمیانه است که در آن سفری اسرار آمیز به درون بدن انسان را  تجربه می کنید.
  • محتوای علمی هیومن پارک توسط اساتید برجسته دانشگاه تهیه شده و متخصصین این امر با شما از ابتدای این سفر همراه می شوند. هیومن پارک برای همه سنین قابل استفاده است و در آن اندام های حیاتی بدن با ابعادی بزرگ به نمایش گذاشته است.
  • در کنار هیومن پارک مجموعه دکترلند واقع شده است. دکتر لند تمام امکانات یک بیمارستان را برای تفریح و یادگیری در اختیار کودکان شما قرار می دهد. این مجموعه مخصوص کودکان و نوجوانان است در ابتدای ورود به دکتر لند، کودکان و نوجوانان لباس پزشکی بر تن می کنند و مانند یک پزشک در قسمت های مختلف این بیمارستان حضور پیدا می کنند و تجربه ای بسیار شگفت انگیز از پزشکی برایشان رقم می خورد.
  • فقط کافیست که همراه فرزندانتان به هیومن پارک و دکتر لند بیایید تا در کنار آب و هوای لذت بخش پارک دارآباد از محیط جذاب علمی این دو مجموعه لذت ببرید.
 مجموعه سرزمین رویایی لی لی پوت جایی برای بازی بچه ها:
  • بازی علاوه بر اینکه باعث نشاط و هیجان بچه ها می شود، در رشد مهارت و استعداد بچه ها و یادگیری آنها هم تاثیر فوق العاده ای دارد، تاحدی که این روزها خیلی از امور جدی و مهم را با بازی به بزرگسالان آموزش می دهند. سرزمین رویایی لی لی پوت می تواند هنگام بازی بچه ها، اطلاعاتی درمورد شغل های مختلف بدهد.
  • فضا و محیط سرزمین رویایی لی لی پوت، به شکلی طراحی شده که بچه ها می توانند نقش شغل های مختلف را از پلیس و پزشک تا ملوان و خلبان تجربه کنند. اکثر فضای این مجموعه به صورت سرپوشیده طراحی شده، که مناسب استفاده در این فصل خواهد بود.
  • فضا و امکانات بازی سرزمین لی لی پوت، برای بچه های تا 10 سال درنظر گرفته شده است.
دفعات مشاهده: 23183 بار   |   دفعات چاپ: 1590 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیریت ارتباطات فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می باشد